Thursday, April 21, 2011

EXaM Dan DiA..

ahaha...

EXAM sudah datg!!...

huhh~....

nmpk ny,tpakse la saya bkawan balik dgn buku2,nota yg sparuh darinya ke mne ntah..
(balik klas je,cmpk merate)hu3..^-^

ckap sal exam je,msti mmbuat kan jantung sume org bdegup kncang...
mcm2 yg bole tjadi..


STRESS..


keinginan ntuk men studykan diri tuh ad,tp still 50-50..
nak pkse,xjadi lak....
nmpk benor pmalas nye,ihik!..
last2 ,saya gak yg stress..

sem ni,can be describe as the thoughest SEM ever!!..
so much work,assngment need to be done..

saya pown satu,plih group yg salah..
termakan pujukan kawan..ahaaaa,amik kau!..
segalnya kau yg buat,arah...zzzzz

kalau nk describe,very long word the writing will be..
tp,asay malas nk tulis..nk bcerita pown,xpandai..lbih ke hati..

xpe2,saya anngap 2 pngalamn yg akan menjadi kenangan manis hidp di kampus nih..

pejm celik2,da dkat 4 sem kat sini...
time running so fast..

2 sem lg ntuk ak gred!..

"ya allah,prmudah kan urusan hambu mu ini..
sesungguhnya engkau lah yang maha pengampun dan mengasihani..
pasrah dan redha dia atas ujian mu yang hebat,yang mengajar ku erti sesebuah kehidupan..
kau lindungi keluarga ku,saudara2 ku,sahabat ku,dan dia...
kau lapang kanlah pmikiran ku,dan letak kan aku di atas jalan mu yg lurus,
 jalan bg hamba2 mu yg briman.."
amin..

xsume yg kita rancang akan jadi..kita merancang,dan allah yg maha menentukan..

ihihi....

slalunya,akan ad AWAN yg menemani saya di kala sunyi..tp,kali ni brbeza..

"come on la,AWAN pown ad keje..xkan kau nak soh dia mlekat dgn kau 24 jam?..
bcakap seorang diri,termng mngadap tgkap~

hi3..maaf la AWAN ku..andai diri ini sering mngganggu..
apakan daya,saya cuma manusia biasa,yang sering rindu dan risau akan kamu..
hope everythng fine with you..
jaga diri lelok..

akan merindui selamanya...insyaalah...


No comments:

Post a Comment

saya punye..