Sunday, April 17, 2011

buzy3!!

happy...happy..happy..
knape yek?.

ha3,sbb saya menerima GAMBAR darinya..

apakah gmbr itu?..
nak tgk??..

no3!..for me only..
PROHIBITED.. :p

awak...


"CUTE GILE KOT!"
"XSANGKE,AWAK BOLE JD CMTU..AHAHA.."

apapun,tahniah..sbb..

awak da dapat keje!!..huraayyy!!!..

sbnarnye,berat sya nk lpas kan..
tp,saya pham..

awak nk kumpul duit kan??,nak blanje saya kan?..^-^


ehem2,ada sedikit pesanan ntuk awak nih..


"keje lelok yee..rsau la kat awak.
bole ke keje berat cmtu?,harap sume nye ok tau..
da keje t,jgn lupe org kat sini lak,he3..
keje rajin2,tp jgn berat2..
lau xlarat,pggl saya.biar saya tolong..
TOLONG TENGOK!,ahaks.."


exam da dekat..

arrrrrrrr............................................................(RUNSING)





No comments:

Post a Comment

saya punye..